טבעות מעוצבות

עם אילו תכשיטים ניתן לאחד רכישות של טבעות אירוסין?

טבעות מעוצבות עם תליונים – פתרון נוצץ במיוחד

מעבר לבחירת תכשיט בסיס, ניתן לחשוב גם על העיצוב הפוטנציאלי שלו. כך, בבחירת שרשרת בתור אביזר משלים של טבעות כלשהן וכן טבעת אירוסין בפרט, ניתן ואף כדאי לשקול את האפשרות להוסיף תליון לשרשרת שיהווה סמל המשלים את הטבעת.

לדוגמא, היהלום בטבעת יכול להיות בצורת “דמעה” המהודרת – וכך יכול להיות גם התליון, ולכן הטבעת תהיה חלק מסט מרשים וגם טבעת לרגל הצעת הנישואין. שילוב של תכשיטים מאפשר לגוון את המראה, והרכישה המשולבת משתלמת מאוד ברוב רשתות התכשיטים המובילות בארץ.

רכישת טבעות זה תמיד אירוע מאוד מהנה, מרגש ומלא אנרגיות חיוביות. אז למה לא להכפיל את כל זה באמצעות רכישה של כמה פריטים בו-זמנית? יתר על כן, במידה והדבר נעשה לרגל אירוע משמח אחר, כגון טבעות אירוסין או נישואין – האפשרות לרכוש מספר טבעות ולשלב אותן עם פרטי יוקרה נוספים יכולה להעניק לכם גם הנחה משמעותית, וגם ליצור שילובים מיוחדים ביותר עם טבעות שבאופן כללי נחשבות ל”זמניות”.

אך אם כבר רוכשים טבעות נישואין עם אבני חן, אז למה לא להוסיף לזה? יש כמה וכמה דרכים לעשות זאת באופן שיהיה גם בעל משמעות עמוקה מצד אחד, גם בעל ערך אסתטי רב מצד שני ובאופן כללי, יוסיף להתנהלות היומיומית שלכם בוהק וניצוץ מיוחד במינו.

האם טבעות יכולות להתקיים בפני עצמן?

האהבה לתכשיטים זה בהחלט משהו ממכר. ברגע שיש לנו משהו אחד, אנחנו מיד רוצים עוד ועוד. על מנת ליהנות מכל האפשרויות של שילוב טבעות עם אלמנטים נוצצים נוספים, כדאי לחשוב מראש על התכשיטים שישתלבו איתן באופן ההרמוני ביותר. רבים יסכימו שטבעות מעוצבות יכולות להיות לבד, אך כאשר כל הלוק של האישה הינו חף מכל אביזר נוסף, המשקל הנח על טבעות מעוצבות יחידות ובודדות הוא רב מדי ודורש צלע משלימה על מנת להיראות כמה שיותר מרשים.

הדרך שבה טבעות מעוצבות יכולות להשלים את הלוק שלך

נשים רבות רואות במשמעות של טבעות אירוסין אך ורק את הנכונות של בן הזוג שלהן להיות להן לבעל. עם זאת, ניתן למצוא שימוש נוסף ופרקטי ביותר לכל טבעת אירוסין, מהפשוטה יחסית ועד ליקרות ביותר. על מנת לעשות זאת, כדאי לבחור מראש את התכשיטים הנוספים שהייתן רוצות לשלב במראה.

יועצי אופנה רבים ממליצים לשלב טבעות מעוצבות עם צמידים ליצירת יד נוצצת במיוחד. אך ישנן נשים שמרגישות שזה יותר מדי משקל על ידי אחת. לכן ניתן להניח את הצמיד על היד השנייה, או לחילופין – לבחור דווקא בשרשרת שתישא במשקל ותפזר את “הניצוץ” על כל גופה של האישה.

טבעות אירוסין, כמו “ירח דבש” – אך הן לא חייבות להיות זמניות

המסקנה החד-משמעית אליה ניתן להגיע לאור כל זאת, זה שלא צריך להתייחס אל טבעות אירוסין כאל משהו זמני בלבד, היות וניתן לנצל את עצם קיומה לשילוב עם טבעות נוספות וכן עם תכשיטים אחרים שיעניקו מראה מרשים ומהודר שתמיד יחמיא לכל אישה באשר היא.

לפיכך, ניתן להתייחס לרכישת טבעות אירוסין גם בתור משהו סמלי, אך גם בתור הזדמנות ליצור סט תכשיטים חדש שילווה את האישה לשנים ארוכות וגם יסמל את תחילת דרכה בתור רעייה ואשת משפחה. שילוב כל הגורמים האלה יחד הופך את התכשיטים לפריט מיוחד במינו בחיי האישה וזה תמיד נפלא, מרשים ומעורר תחושת אושר והערכה עצמית – כל מה שאנחנו מחפשים בכל רכישה שאנו עושים.

שתף
צייץ
שלח לחבר
שלח במייל
הדפס

10% הנחה לחברי מועדון

הצטרפו עכשיו למועדון וקבלו שובר הנחה מפנק במייל

×