איך לבחור טבעות אירוסין

איך לבחור טבעות אירוסין ?

אין לך מושג איך לבחור טבעות אירוסין?
רוצה להבין מהן האפשרויות שלך? מה הכי פופולארי?
מעוניין לרגש את ארוסתך עם יהלום גדול, בוהק ואיכותי?

הצוות של לוי’ס תכשיטים כאן כדי לעזור לך איך לבחור טבעות אירוסין יפה במיוחד – שתגרום לארוסתך לבכות מרוב אושר! טבעת אירוסין יפה ומעוצבת, שתתאים בדיוק לטעמה האישי של בת הזוג שלך, למידת האצבע שלה וכמובן לתקציב שתכננת מראש. מדובר בתהליך בחירה מרגש במיוחד!

 צפה עכשיו בסרטון הקצר – מדריך שימושי לבחירת טבעת אירוסין

 

בגדול ניתן לחלק את טבעות האירוסין לכמה קטגוריות ראשיות:

טבעת אירוסין “סוליטר”

טבעת בעיצוב הקלאסי עם יהלום מרכזי, שמוחזק ע”י שיני זהב, עם טבעת חלקה מסביב לאצבע (ללא שיבוצי יהלומים נוספים). מדובר בבחירה נקייה וסטנדרטית – והתוצאה הסופית נאה למדי. ישנן טבעות סוליטר בעיצובים שונים, עם צורות שיבוץ שונות (הדרך בה מוחזק היהלום המרכזי). 2 שיניים, 4 שיניים או אפילו 6 שיניים (שיבוץ טיפאני).

ישנן גם טבעות אירוסין “סוליטר” ללא שיניים, כלומר יהלום שקוע בתוך זהב או יהלום בתוך כוס זהב. המראה הסופי נקרא “מראה נמוך” ומבטיח נוחות מירבית (פחות בולט). בסופו של דבר יש להתאים את העיצוב לטעם האישי של הכלה (ולשאר התכשיטים שלה).

לחץ כאן לצפייה במגוון טבעות אירוסין סוליטר

השילוב ה”מנצח” > טבעת סוליטר עם יהלומי צד!

טבעת מפוארת יותר עם יהלומים קטנים המשובצים בצידי הטבעת. ניתן להוסיף שיבוצים לפי העדפת הלקוח, גם על גבי עיצוב חלק של טבעת סוליטר. איכות הטבעת נקבעת בין השאר לפי כמות השיבוצים, איכות וגודל היהלומים. כשמזמינים טבעת מחנות המפעל, יש ללקוח שליטה מלאה לגבי הפרמטרים השונים של היהלומים, ולכן שליטה מלאה על התקציב הסופי.

אם יש סוג טבעת אחד שהוא הכי פופולארי בקרב קהל לקוחותינו, מדובר בטבעת סוליטר עם יהלומי צד. מצד אחד הולכים על טבעות אירוסין מיוחדת, ומצד שני משדרגים אותה לקבלת אפקט מרשים במיוחד. מדובר בטבעת עם מראה יוצא דופן (נוצץ מכל עבר), ולכן רוב האנשים הולכים על האופציה הזו. בסופו של דבר צריך לדעת איך לבחור טבעת אירוסין כי טבעת אירוסין קונים רק פעם אחת בחיים…!

טבעת אירוסין בעיצוב מפותל (“טבעות טוויסט”)

מדובר בטבעות בעלות מראה יותר מעוצב, עם נגיעה אישית ואופי ייחודי. יש נשים שמעדיפות עיצוב מפותל על פני המראה הקלאסי והסטנדרטי. שוב, ניתן לשחק עם הפרמטרים השונים כולל סוג אבן החן/יהלום, סוג הזהב, גודל הטבעת וכמות החומר שמרכיב את הטבעת. חשוב להתאים את עיצוב הטבעת (הדומיננטי) לשאר התכשיטים של האשה.

טבעות בעיצוב אישי – התוצאה הסופית מדהימה!

ישנם לקוחות (גם גברים וגם נשים) עם חוש יצירתי יוצא דופן או משאלה אישית אשר מעוניינים לעצב וצריכים לדעת איך לבחור טבעות אירוסין ייחודית שתתאים לעיצוב, לפי טעמם האישי (כל הכבוד!). במקרים אלו רצוי להגיע אל המפעל עם סקיצה מוכנה מראש, עם תמונה לדוגמא או עם רעיון מוגדר. בחנות מגוון עיצובים שיכולים לשמש את הלקוחות לקבלת השראה!

רוצים לעצב את הטבעת ביחד עם המעצבת הראשית שלנו? לוי’ס תכשיטים זה המקום המושלם. למעשה עיצוב טבעות הוא המומחיות הגדולה שלנו. זה היתרון הגדול שלנו לעומת חנויות אחרות וזו גם ההזדמנות הגדולה שלכם להזמין טבעת ייחודית (ויוצאת דופן), טבעת מעוצבת, יפה במיוחד ומותאמת לטעמכם האישי. ניתן לקבוע פגישה מסודרת ולעצב ביחד את הטבעת הכי יפה בעולם (מומלץ!).

טבעת שיבוץ “פאווה” (שורות יהלומים)

המשמעות של “פאווה” היא כמות גדולה של יהלומים שמשובצים בטבעת. טבעות אלו הן טבעות רחבות עם עיצוב יוקרתי במיוחד. בדרך כלל מדובר בטבעות אירוסין יקרות למדי, המיועדות לאנשים שעבורם טבעת אירוסין היא פריט חשוב במיוחד. שוב, בכל עיצוב ניתן לשנות את כמות היהלומים, את איכות היהלומים, כמות הזהב וכו’…

טבעות אירוסין עם אבני חן

זו בהחלט אפשרות מעניינת! ולא רק מתוך שיקולי חיסכון! ניתן כיום לדעת איך לבחור טבעות אירוסין יוקרתיות המשובצות עם אבני חן יקרות במקום או בנוסף להילומים. ניתן לבחור אבן חן יקרה בכל צבע (ירוק עז, אדום, ורוד או צהוב) ולקבל תוצאה מיוחדת ומרגשת. לפרטים נוספים כדאי להיכנס אל הקטלוג שלנו.

צפה עכשיו במגוון טבעות אבני חן

טבעות אירוסין שטוחות (“חצי נישואין”)

טבעות אירוסין עם שורת יהלומים (במקום יהלום אחד מרכזי). בחירה אידיאלית עבור מי שמעוניין לשבור את העיצובים הקונבנציונאלים של טבעות אירוסין. ניתן לבחור טבעת שטוחה שמשובצת בהמון יהלומים או ביהלומים ספורים, תלוי בתוצאה שרוצים להשיג. לרוב, “טבעות חצי נישואין” מגיעות בעיצוב דומה. עבור מי שלא אוהב יהלום מרכזי אחד גדול מדובר בפיתרון מושלם.

טבעות בעיצוב גולמי (“טבעות גולמיות”)

כשמתחילים לעצב טבעת, ניתן לקבל החלטה כללית לגבי מראה “גולמי” יותר (פחות מבריק וקלאסי). מדובר בטבעות יותר גולמיות ופחות מעובדות, עם מראה “מט” שאינו מבריק, ולפעמים אפילו מראה משופשף. יש נשים, שעבורן מדובר באופציה המעודנת ביותר.

כמה עולה טבעת אירוסין? לחץ כאן למחירון עדכני

שתף
צייץ
שלח לחבר
שלח במייל
הדפס

10% הנחה לחברי מועדון

הצטרפו עכשיו למועדון וקבלו שובר הנחה מפנק במייל

×