מחיר טבעת אירוסין

4 מאפיינים אשר קובעים את מחיר טבעת אירוסין

אחד האירועים החשובים ביותר בחיינו, זה ללא יום החתונה. אך השלב המקדים ליום מכונן זה – זה האירוסין. לכן פעמים רבות טבעות אירוסין הן חשובות אפילו יותר מאשר טבעות נישואין, משום שהיא מהווה את הסמל הראשון למחויבות הזאת. בנוסף, עבור רבים, טבעות אירוסין מיוחדות הן סמל של שלב “ירח הדבש” ביחסים, וזה תמיד משהו שכיף ונעים להיזכר בו. זאת, בשילוב על המעמד המיוחד של הצעת נישואין, הופכת את טבעות אירוסין מחירים לגורם חשוב מאוד בחיים האישיים של כל אחד ואחת.

על מה כדאי לשים לב בעת רכישת טבעות אירוסין מיוחדות?

על מנת שאירוע האירוסין יהיה מקסים, מרגש ועוצר נשימה כפי שמגיע לכל אחד מבני הזוג, חשוב לחשוב מראש על טבעות אירוסין מיוחדות שינציחו את הרגע באופן המקסים ביותר. זה דורש לא רק השקעה כספית, אלא בעיקר הבנה של הצרכים ההדדיים של שני בני הזוג. ייחודיות הטבעת גלומה לא רק במחיר שלה, לא רק באבני החן המשובצות בה. קודם כל, צריך לזכור שמדובר בתכשיט שצריך להישאר אקטואלי לשנים ארוכות. כך, כדאי מאוד לחשוב על עיצוב שלאו דווקא יהיה “טרנדי”, אלא קודם כל יתאים למהות של הזוגיות של השניים ולקשר המיוחד הקיים ביניהם.

מה משפיע על מחיר טבעת אירוסין ?

אין ספק שאחד הדברים החשובים בקביעת מחיר לטבעות אירוסין  – זה חומרי הגלם שממנו הן עשויות. עם זאת, יש מספר גורמים נוספים המשפיעים על המחיר לא פחות.

  • גימור – האם נעשה עיצוב מיוחד?
  • חריטות – תוספת אישית שיכולה להיות זולה יותר או פחות.
  • שיבוץ אבנים – יהלום או אבני חן יקרות-למחצה? יש מגוון רחב שתורם מאוד לכל סוגי טבעות אירוסין זהב צהוב
  • עיצוב מאפס – התאמה מושלמת ומלאה של עיצוב הטבעת לרצונות ולצרכים שלכם מעלה את המחיר גם כן.

האם טבעות אירוסין חייבות לכלול יהלומים?

לאורך שנים ארוכות יצרו בנו את האמונה שאין דבר כזה -כשבודקים מחיר טבעת אירוסין ללא יהלומים הוא נמוך הרבה יותר. אך עם הזמן למדנו לראות שפעמים רבות מדובר בהגזמה פרועה שנוצרה בעזרתם האדיבה של החברות המשווקות את היהלומים. יש שיגידו שמדובר בתכשיטים שעלו ביוקר למדינות ולאנשים הכורים אותם, ויעדיפו טבעות אירוסין מיוחדות שלא כוללות אבני חן בסכומי עתק.

אחרים לא יסכימו לפשרה כזאת. במילים אחרות, מדובר בהעדפה אישית, עקרונות מוסר ועוד. המבחר הרחב הקיים בתחום מאפשר לכל אחד ואחת למצוא טבעות אירוסין שעונות על כל הדרישות, גם מוסריות, גם עיצוביות וגם ברמה התקציבית.

טבעות אירוסין זהב צהוב – או לבן?

נושא נוסף שנידון רבות בתחום של מחיר טבעת אירוסין – האם אלו חייבות להיות טבעות אירוסין זהב צהוב? כיום ניתן למצוא אינספור מעצבים שעובדים עם חומרים יקרים מסוגים שונים, כולל זהב לבן. יותר ויותר אנשים מעדיפים את החומר הזה, משום שהוא מתאים ליותר צבעים בביגוד ומאפשר ענידה מסוגננת ואיכותית לאורך שנים ארוכות, ובאופן כללי – זהו מראה הרבה יותר מודרני מאשר הזהב הצהוב הקלאסי. כך שגם כאן, מדובר בהעדפה אישית נטו.

חשוב מאוד למצוא מעצב או חנות טבעות אירוסין מתאימה, אך גם בעלי האפשרויות, היצירתיות והרצון למצוא את הטבעות שיושבות עליכם בול – מכול הבחינות, כולל התאמה של הגודל לאצבע. למעשה, עבור החתן הנרגש שעומד להציע נישואין, מעצב טבעות אירוסין תומך ומקצועי הוא העזר החשוב ביותר כנגדו. הוא זה שיבטיח שמעמד ההצעה יהיה לא פחות מבלתי נשכח ויהווה נקודת פתיחה מעולה בחיים המשותפים העתידיים.

שתף
צייץ
שלח לחבר
שלח במייל
הדפס

10% הנחה לחברי מועדון

הצטרפו עכשיו למועדון וקבלו שובר הנחה מפנק במייל

×