צמיד טניס

כך בוחרים מתנת “קומבו” – צמיד טניס מהודר וגם טבעת אירוסין

אמנם אהבה לא נקנית בכסף, אך כאשר יש אהבה ורצון לפנק את האדם האהוב, זה רק טבעי לשאוף למצוא את סוגי המתנות המרשימים ביותר. פעמים רבות אנשים מגיעים לשלב של הצעת נישואין כאשר כבר ברור “שזה זה”. שהרי אנשים יוצאים כיום תקופות ארוכות ואף מנהלים משק בית משותף.

לכן אין זה מפתיע שהרצון שהמעמד הרשמי של לשאול את השאלה החשובה יהיה מלווה ביותר מרק טבעות אירוסין, בעיקר כאשר השאלה עצמה היא די טריוויאלית. ניתן לחשוב על טבעות מרשימות יותר, אך האמת היא שלפעמים עדיף ללכת על טבעת אירוסין עם צמידי יהלומים מהודר שגם יזכיר על היום החשוב וגם יהפוך לחלק בלתי נפרד מחייה של מקבלת המתנה – בדיוק כמו אהבתו של בחיר לבה.

מדוע דווקא צמיד טניס?

יש כמה אפשרויות שתמיד יצליחו לקלוע בול למטרה כאשר מדובר ברכישת תכשיטים שלא ישאירו אף אישה אדישה. כך, צמיד טניס בהחלט מהווה את אחת הדוגמאות הבולטות ביותר לכך, משום שמדובר בשרשרת ארוכה של חוליות שבכול אחת מהן יש יהלום, מה שהופך את כל העניין לנוצץ ומהודר במיוחד.

צמידי יהלומים שונים תפסו את אור הזרקורים בתקופות השונות, אך דווקא סגנון שכזה נותר פופולרי ביותר לאורך השנים, עוד מאז הפריצה הראשונה שלו ב-1987 כשטניסאית ידועה איבדה צמיד כזה על המגרש. אפילו שחר פאר הישראלית קיבלה צמיד יהלומים כזה כאות הוקרה על תרומתה לספורט בארץ.

מאפיינים של צמידי יהלומים שונים

למרות השם הפופולרי של צמיד יהלומים מסוג צמיד טניס, לא מדובר בפתרון אחד ויחיד לעניין זה. ניתן למצוא עיצובים שונים של צמיד יהלום שעושים את העבודה לא פחות טוב. מאפיינים של איכות בתחום צמידי יהלומים כוללים את טיב חומר הגלם סביב היהלומים, איכות ובהירות של היהלומים עצמם, וחשוב מאוד לשים לב גם לנושא של הסוגרים של הצמיד (על מנת שלא ייפול מפרק כף היד כפי שקרה לשחקנית הטניס). צמיד טניס איכותי מאופיין לרוב בבסיס של זהב לבן, אך כיום ניתן למצוא גם אפשרויות נוספות, מרשימות לא פחות.

האם צמיד יהלומים יכול להיות מתנה מושלמת לכשעצמו?

אנשים רבים מחפשים כיום דרכים להוסיף הוד והדר למעמד של הצעת נישואין עם טבעת אירוסין. משום שבדרך כלל מדובר במערכת יחסים ארוכת טווח וההצעה לא מגיעה בהפתעה, ניתן להשלים את הטבעת עם צמידי יהלומים להוספת ייחודיות לרגע ועל מנת ליצור יותר זיכרונות נעימים שיוכלו ללוות את בני הזוג לאורך שנים ארוכות. זה נכון במיוחד לאור העובדה שלא כולן אוהבות לענוד טבעות לאורך שנים ארוכות, אך צמידי יהלומים נראים לא פחות מרשים ומאפשרים יותר חופש פעולה, משהו שחשוב מאוד כיום לכל אישה בכל מקצוע ובכל גיל.

עוד דרכים להוסיף נפך למעמד הענקת טבעת אירוסין

כיום יש צפי להפוך את הכול להרבה יותר זוהר. כך, הענקת טבעת אירוסין יכולה להיות מלווה במתן עגילים, צמיד טניס או כל תכשיט אחר. אך אחד הדברים שהכי חשוב לשלב בכל העניין – זה משהו אישי שמסביר את הסיבה לכך ששני בני הזוג בחרו להיות יחד ורוצים לשזור את החיים שלהם זה בזה ולצעוד תמיד זה לצד זו. זה יכול לבוא בצורה של שיר, טקסט כתוב או פשוט מילים שנאמרות במלוא הכנות, מהלב. כך או כך, חשוב מאוד להקדיש מחשבה לאלמנט הזה של הצעת הנישואין, מעבר לבחירת התכשיטים המושלמים. כך, תתקבל כל החבילה ואין שום סיכוי לסירוב להצעה שכזאת!

שתף
צייץ
שלח לחבר
שלח במייל
הדפס

10% הנחה לחברי מועדון

הצטרפו עכשיו למועדון וקבלו שובר הנחה מפנק במייל

×