איך לבחור טבעת נישואין?

איך לבחור טבעת נישואין?

טבעת האירוסין מקבלת את התפקיד המרכזי והדומיננטי בכל הצעת נישואין. מכיוון שלטבעת יש תפקיד כה חשוב ומשמעותי ומכיוון שהטבעת היא זו שתישאר עם בת הזוג שלך, בתום הצעת הנישואין המרגשת והמיוחדת שאתה מתכנן, אתה בוודאי מוצא את עצמך של איך לבחור טבעת נישואין שתציג בפני בת הזוג שלך ברגע הצעת הנישואין.

מכיוון שיש היצע רחב של טבעות אירוסין כיום, מדובר אכן בהחלטה לא פשוטה. חשוב מאוד שתקבל את כל המידע הדרוש לך בתהליך רכישת טבעת אירוסין ותתוודע לכל הטעויות הנפוצות בתהליך זה, על מנת שתצלח את התהליך ותרכוש בסופו את הטבעת האידאלית לבת הזוג שלך.

איך לבחור טבעת נישואין? האתגר האמיתי

כמובן שהדבר הקשה והמורכב ביותר בתהליך רכישת טבעת אירוסין הוא לדעת איך לבחור טבעת נישואין? את הטבעת אשר תתאים באופן מובהק לבת הזוג שלך. בחירת הטבעת לבת הזוג שלך, לא צריכה להתבצע רק בהתאם לטעמה האישי ולהעדפותיה בתחום התכשיטים, אלא גם ואולי בעיקר במאפיינים של הכלה העתידית, בנתונים הפיזיים שלה ובאופייה. הטבעת חייבת להתאים לצבע העור של האישה, לצבע השיער שלה, למבנה הגוף שלה ועוד.

על מנת שהטבעת תחמיא לאישה ותשתלב באופן הרמוני במראה הכולל שלה, אין להתפשר על בחירת טבעת המתאימה לנתונים הפיזיים שלה. מלבד זאת, גם האופי של בת הזוג שלך אמור להוות פרמטר בבחירת טבעת אירוסין עבורה. נשים עדינות לדוגמא יאהבו יותר טבעות עדינות ולא זועקות מדי הן מבחינת כמות היהלומים וגודל היהלומים שבהן, הן מבחינת המתכת שהן עשויות ממנה ועוד. לעומת זאת, נשים סוערות יותר ומוחצנות, יעדיפו טבעת אירוסין בעלת נוכחות.

כיצד תדע לבחור נכון 

בסופו של דבר, על אף שיש להתאים את הטבעת לנתונים הפיזיים של האישה, לאופייה וכמובן לטעמה והעדפותיה, אין מדובר בתהליך פשוט כלל. לכן, אם אתה ובת הזוג שלך מצויים בשלב מתקדם במערכת היחסים שלכם, יתכן מאוד שיצא לכם לדבר על הנושא של טבעת אירוסין. אם לא יצא לכם, כדאי שתגשש באופן עקיף איזה טבעת אירוסין היא אוהבת ומה הטעם שלה בתחום הטבעות הללו.

כמובן שאחד הפרמטרים החשובים ביותר אשר משחקים תפקיד כאשר אתם מחפשים טבעת אירוסין הוא: התקציב. כדאי מאוד להגדיר מראש את התקציב הרלוונטי מבחינתכם לצורך רכישת טבעת אירוסין. חשוב מאוד שלא להגדיר תקציב שלא תוכלו לעמוד בו או שיגרום לכם להיכנס לקשיים כלכליים, כי בסופו של דבר, רכישת הטבעת היא רק הדבר הראשון שיש להשקיע מבחינה כלכלית בתקופת תכנון החתונה שלכם.

גודל הטבעת

מלבד מחיר הטבעת ומראה הטבעת מבחינה ויזואלית, חשוב מאוד לזכור שבמקרה של טבעות אירוסין גודל הטבעת משחק תפקיד משמעותי. אם הטבעת גדולה מדי או קטנה מדי, הרי שמעמד הצעת הנישואין יפגע באופן כלשהו בשל העובדה שבת הזוג שלך לא תוכל לענוד את הטבעת שלך לאחר הצגתה בהצעת הנישואין.

במקרה שכזה תמיד יהיה ניתן לחזור לאחר מכן לעסק ממנו רכשתם את הטבעת או לגשת לצורף לצורך התיקון שלה והתאמתה לאצבע של בת הזוג שלך, אך מלכתחילה עדיף להתאים עד כמה שניתן את גודל הטבעת לאצבע של בת הזוג על מנת שמעמד הצעת הנישואין לא יפגע באופן כלשהו.

ניתן לקחת מבלי שבת הזוג תדע טבעת שהיא עונדת ובהתאם אליה, לרכוש את טבעת האירוסין מבחינת הגודל שלה. כמו כן, ניתן לשאול חברה של בת הזוג או בת משפחה קרובה אודות מידתה בטבעות, על מנת לרכוש את הטבעת בדיוק בגודל המתאים לה.

שתף
צייץ
שלח לחבר
שלח במייל
הדפס

10% הנחה לחברי מועדון

הצטרפו עכשיו למועדון וקבלו שובר הנחה מפנק במייל

×