טבעת אירוסין עד 2000 שקל

טבעת אירוסין עד 2000 שקל

מוכן להוציא על טבעות אירוסין עד 2000? (מבלי להתפשר)

•    יש לך תקציב מוגבל?
•    מחפש טבעת יוקרתית למרות הכל?

אתה רוצה להציע נישואין לאשתך. הכל מוכן כבר. שניכם יודעים שאתם נועדם זו לזה. הכנת כבר את ההפתעה שלך ונשאר לך רק דבר אחד קטן – לרכוש טבעת. כשהגעת לחנויות התכשיטים גילית שטבעות אירוסין זה עסק יקר ואצלך התקציב מוגבל. אצלנו בלויס תכשיטים תמצא מגוון רחב של טבעת אירוסין עד 2000 שקל. תן לעצמך להתפנק על יוקרה גם עם תקציב נמוך.

איך נקבע מחיר טבעת אירוסין?

טבעות אירוסין ותכשיטים בכלל אינם עסק זול. ברוב המקרים מחירי תכשיטים עשויים מזהב ומשובצים ביהלומים אינו נמוך. זה לא אומר שאין יוצאים מהכלל. תוכל למצוא טבעת אירוסין עד 2000 שקל מזהב ומשובצות ביהלומים. חשוב להבין איך נקבע מחיר הטבעת. מחיר הטבעת נקבע על פי בחירת החומרים – היהלום והזהב.

טבעות אירוסין זולות – טיפים שימושיים

נתחיל עם הקודקוד: יהלום

מחיר היהלום נקבע על פי מספר גורמים והם – גודל (משקל), צבע, איכות. ככל שהיהלום שוקל יותר וגדול יותר כך מחירו גבוה יותר. ככל שהיהלום איכותי יותר ונבדק בקפידה יתרה, כך עולה מחירו. הבדיקות המחמירות בודקות בכלים מיוחדים את טיב הגימור. עין אנושית אינה יכולה להבחין בין יהלום סופר איכותי לבין יהלום דומה לו שלא עבר בדיקות.

לכן ניתן להפחית במחיר על ידי בחירת טבעת עם יהלום שלא עבר מבחני איכות, אך הוא עדיין יהלום יוקרתי ויפה. כמו כן, ככל שמשקלו יקטן (ולו בקראטים בודדים) כך ירד מחירו. כדי לבחור טבעת אירוסין עד 2000 שקל, אתה בוחר מראש ללכת על יהלום שלא עבר בדיקות איכות (GIA) ושמשקלו אינו גדול מדי.

ומה לגבי הזהב? 

מחיר הזהב נקבע על דרגת הטוהר. ככל שהזהב טהור יותר כל המחיר עולה. דרגת טוהר של 24 קראט מגדירה זהב “טהור” וככל שהערך הזה יורד כך דרגת הטוהר יורדת והמחיר בהתאם. כשמחפשים טבעות אירוסין עד 2,000 ש”ח, בוחרים בזהב עם דרגת טוהר נמוכה יותר (אזור ה-14 קראט), ושוב, כמו בהגדרות היהלום, לא בטוח שבעין לא מנוסה מישהו יבחין בהבדל.

טבעות יוקרתיות גם בתקציב נמוך

אשתך לעתיד מצפה ממך לתת לה טבעת יוקרתית. הציפייה שלך מעצמך היא לא לאכזב אותה. האם תמצא יוקרה בטבעת אירוסין עד 2000 שקל? התשובה היא כן! ישנו מגוון רחב של טבעת אירוסין עד 2000 שקל תוכל להתרשם באתר שלנו ולאחר מכן להגיע לחנות ולקבל יעוץ אישי מאחד המומחים. גם אם התקציב שלך נמוך יחסית, תוכל למצוא לאשתך לעתיד טבעת יוקרתית ויפה שתהפוך אותה למאושרת.

מה חשוב לדעת לפני שמגיעים לחנות?

אחרי שהגדרת שאתה מחפש טבעת אירוסין עד 2000 שקל, אתה צריך לבדוק עוד כמה דברים חשובים:

•    גודל הטבעת – תבחר את אחת מהטבעות של אשתך לעתיד ותמדוד בעזרת כלי מדידה את קוטר הטבעת. אל דאגה! גם אם טעית, ניתן לתקן אחר כך.

•    סגנון – חשוב לדעת אם אשתך לעתיד אוהבת סגנון עדין או גס, יוקרתי או פשוט. כשתגלה כמה גדול המגוון בקטגוריה של טבעת אירוסין עד 2,000 ש”חתצטרך את המסננים האלו.

•    איזה צבע היא מעדיפה – לבן או קלאסי? – בכל אופן חשוב שתזכור שגם אם ארוסתך לא יצאה מרוצה מהטבעת (וזה קורה המון, אינך יוצא מהכלל), תוכלו להגיע יחד ולבחור ממגוון הטבעות את הטבעת שהכי מתאימה לה. הכי חשוב שבסופו של דבר תצאו מרוצים לדרככם החדשה.

מחירון טבעות אירוסין – לחץ לצפייה
טבעות אירוסין במבצע – דגמים נבחרים!

שתף
צייץ
שלח לחבר
שלח במייל
הדפס

10% הנחה לחברי מועדון

הצטרפו עכשיו למועדון וקבלו שובר הנחה מפנק במייל

×