טבעות אירוסין מיוחדות

טבעות אירוסין מיוחדות

> הגעת להחלטה? אתה בשל לכרוע ברך ולהציע נישואין?!
> מחפש טבעת אירוסין מיוחדת שתרגש את אשתך עד דמעות?
> מחפש טבעת יהלום מדהימה (במחיר הוגן וסביר)?

לוי’ס תכשיטים מייצרת מגוון אדיר של טבעות אירוסין מיוחדות – הכי יפות שתמצא!
כאן תוכן לבחור טבעת אירוסין מעוצבת וייחודית, אשר תגרום לאשתך לעתיד להזיל דמעה מרוב אושר.
יש להתאים את הטבעת לטעם האישי של בת הזוג שלך, לסגנון הכללי, למידת האצבע וגם לתקציב המבוקש.

אנחנו כאן לשירותך!

טבעות אירוסין מיוחדות

רכישת טבעות אירוסין אינה עניין של מה בכך, ולעתים רבות הטבעת עצמה משפיעה על התשובה לשאלה החשובה מכל (או לפחות על מצב רוחה של הכלה לעתיד). כל מערכת יחסים היא ייחודית, וכל כלה היא ייחודית ולכן כלות רבות מעוניינות בטבעת אירוסין מיוחדת המותאמת להן.

טבעות אירוסין מיוחדות נועדו לספר את סיפור האהבה בין בני הזוג לשארית חייהם. אז מה בעצם ניתן לעשות כדי להתאים את הטבעת לכל לקוחה? אילו אופציות קיימות עבור מי שרוצה להרגיש מיוחדת? לוי’ס תכשיטים כאן בשבילם כדי לתכנן את טבעת חלומותיכם משלב העיצוב על הנייר לשלב בו היא אומרת לכם “כן” בעיניים נוצצות.

טבעות אירוסין וינטג’ – לחץ לצפייה
טבעות אירוסין טוויסט – דגמים חדשים

עיצוב מותאם אישית

אנו, בלוי’ס תכשיטים, שמחים להציע שירות עיצוב אישי לטבעות אירוסין כדי לאפשר לכל זוג לקבל את הטבעת המדויקת עבורו. בתהליך העיצוב תפגשו עם המעצבת ותדונו באפשרויות החומרים השונות, החיתוכים, האבנים, השיבוצים והצורות, ויחד תגיעו לטבעת החלומות שלכם. הטבעת מיוצרת אצלנו, בבית המלאכה הנמצא במקום. התהליך מתבצע בידי אנשי מקצוע והמוצר הסופי הוא ברמת גימור מושלמת.

בחורה זהב – איזה זהב לבחור?

הסוגים הנפוצים ביותר בהם משתמשים עבור טבעות אירוסין הם זהב צהוב וזהב לבן, כאשר צריך בד”כ לבחור בין 14 קראט לבין 18 קראט. ישנו גם זהב אדום, בו מעטים משתמשים. טבעות אירוסין מיוחדות מותאמות לאופייה ורצונותיה של הכלה ולכן יש להביא בחשבון התכשיטים איתם היא נוהגת להסתובב ביומיום.

האם הם מזהב צהוב או לבן? מה היא אוהבת יותר? תכשיטים עדינים או כבדים וגדולים? מה מתאים יותר לאופייה ולשימושה היומיומי? אפשר לחשוב גם על האפקט הסופי של הטבעת בצירוף האבנים – האם השילוב של הזהב עם היהלומים יוצר מראה מרשים במיוחד?

כשזה נוגע ליהלום הגודל כן קובע

זה הזמן לשים את האמת על השולחן. כלות המעוניינות טבעות אירוסין מיוחדות הן בדרך כלל לא כלות שנרתעות מקצת “SHOW OF”. יש להביא בחשבון שטבעת אירוסין מיוחדת נועד בין השאר להיות מרשימה. היהלום הינו מרכיב משמעותי בטבעת ועשוי להשפיע מאד על ה”וואו” הראשוני שכל אחד יגיד בתגובה לטבעת. ישנן אופציות נוספות מלבד גודל שיכולות לעזור ליהלום לבלוט, והן למשל לבחור יהלום ברמת ניקיון מאוד גבוהה, כזו שתרגום לו לנצנץ אפילו עוד יותר מהרגיל. כמו כן, בנוסף ליהלום גדול ניתן לבחור לשבץ מספר יהלומים קטנים לצידו. או לוותר על היהלום הגדול לגמרי וליצור טבעת דקה משובצת כולה ביהלומים קטנים – בהתאם לטעמה אישי של כל כלה.

ליהלומים מגוון של צורות שנוצרות כתוצאה מהאופן בו הם לוטשו. כאשר מלטשים יהלום מצורתו הגולמית ועד לתוצאה הסופית, משתדלים לאבד כמה שפחות חומר ומשקל בדרך. עם זאת, ישנן מספר צורות נפוצות כגון יהלום עגול, פרינסס, טיפה, מרקיזה וקושין. ישנן גם, כמובן, צורות רבות נוספות של חיתוכים, ולקוחות הבאים לעצב טבעות אירוסין מיוחדות יוכלו לבחור את צורת החיתוך המועדפת עליהם.

אבל רגע, אולי הכלה שלך מעדיפה אבני חן?

מדובר באפשרות לגיטימית לחלוטין, שאפילו הפכה לטרנדית בשנים האחרונות. במקום היהלום, ישנה אפשרות לבחור אבן יקרה אחרת (ברמת גימור הכי גבוהה שיש), ולהגיע לתוצאה לא פחות יפה ומרשימה! יש נשים שלא מרגישות שהנצנוץ של היהלום מתאים לאופי שלהן ומעדיפות אבנים אחרות, צבעוניות יותר. גם עבורן יש אופציות. נכון שזו אינה בחירה מסורתית, אבל כשמתעסקים בעיצוב טבעות אירוסין מיוחדות אין צורך להצטמצם לגבולות המקובל והמוכר. אבני ספיר, רובי או אמרלד, כולן מהוות תחליף ראוי, אלגנטי ומרשים ליהלום עבור כלות שרוצות לבלוט באופן אחר.

צפה בסרטון קצר – אילו סוגי טבעות הכי “מבוקשים” בשוק?

מתלבט מה לבחור? יש לך שאלות?
צור עמנו קשר ונשמח לכוון אותך אל עבר הטבעת המושלמת!

טבעות אירוסין – צפה עכשיו בקטלוג החדש!

שתף
צייץ
שלח לחבר
שלח במייל
הדפס

10% הנחה לחברי מועדון

הצטרפו עכשיו למועדון וקבלו שובר הנחה מפנק במייל

×