מחיר לטבעות אירוסין

כיצד קובעים מחיר לטבעות אירוסין?

כיצד נקבע מחיר לטבעות אירוסין?

אם החלטת שאתה לא מעוניין לחיות ללא בת הזוג שלך לצידך באופן רשמי ואתה מעוניין למסד את הקשר בינכם, אין החלטה מרגשת ומיוחדת מזו. לאחר שהחלטת לקשור את החיים שלך ושל בת הזוג שלך בקשר בלתי נפרד, אתה בוודאי מחפש את הדרך הייחודית ביותר להציע לבת הזוג שלך נישואין.

כמו כן, אתה בוודאי מתחיל בחיפוש אחר טבעת האירוסין האידאלית לבת הזוג שלך. טבעת אשר תותיר בה רושם עז ותגרום לה להבין עד כמה אתה אוהב אותה וכמה אינך מעוניין לחיות את חייך כאשר היא אינך לצידה. אז איך תבחר את טבעת האירוסין האידאלית לבת הזוג שלך וכמה זה יעלה לך? כדאי שתמשיך לקרוא את הדברים הבאים.

כיצד תבחר את טבעת האירוסין האידאלית עבור בת הזוג שלך

בבואך לבחור לבת הזוג שלך טבעת אירוסין, עליך להכין את עצמך מראש ולדעת שכיום ניתן למצוא מגוון רחב של טבעות אירוסין בדגמים שונים, באיכות שונה וכמובן גם במחירים שונים. על מנת לרכוש את הטבעת האידאלית עבור בת הזוג שלך, חשוב מאוד שתכיר את הטעם שלה בתכשיטים.

הכרות עם הטעם של בת הזוג שלך בתכשיטים תוכל לערוך מהתבוננות בתכשיטים אשר היא אוהבת לענוד. האם היא מרבה לענוד תכשיטי כסף, תכשיטי זהב או שמא תכשיטי זהב לבן? האם היא אוהבת יותר את הסגנון הקלאסי או המודרני? האם היא מעדיפה טבעת אירוסין עם יהלומים או שמא היא תעדיף טבעת אירוסין עם יהלום מרכזי וגדול. בהתאם לתשובות לכלל השאלות הללו, תוכל לקבל את תמונת טבעת האירוסין האידאלית עבור בת הזוג שלך ובהתאם לה, לרכוש את הטבעת המתאימה לה ביותר.

מחיר לטבעות אירוסין

אז כמו שהבנת, כיום טבעות אירוסין מגיעות במגוון רחב של צורות, סגנונות וצבעים. בהתאם לכך, היצע של מחירים לטבעות אירוסין הינו רחב. מחירים לטבעות אירוסין משתנה בהתאם למספר גורמים, כאשר הגורם המרכזי והמשמעותי ביותר המשפיע על מחיר הטבעת הוא היהלום. מחיר היהלום בטבעת אירוסין נקבע על ידי מספר פרמטרים: ניקיון, משקל חיתוך וצבע. ככל שהיהלום נחשב ליהלום מבוקש יותר, כך מחיר הטבעת יהיה גבוה יותר.

כמו כן, מחיר לטבעות אירוסין תלוי גם במתכת אשר ממנה עשויה הטבעת. המתכת היקרה ביותר כיום לטבעת אירוסין היא הפלטינה, המתכת השנייה היקרה ביותר היא הזהב הלבן. לאחר מכן הזהב הצהוב ובסופו של דבר, המתכת אשר נחשבת כביכול הזולה ביותר, היא המתכת בצבע כסף. גם בתחום המתכות עצמן, כל מתכת יכולה להיות טהורה יותר או פחות. כך לדוגמא: בתחום הזהב המתכת האיכותית ביותר שיכולה להיות היא זהב 18 קארט.

האם ניתן להוזיל את המחיר לטבעות אירוסין?

לא מעט אנשים אשר מחפשים טבעת אירוסין, נרתעים לא פעם מהמחירים הגבוהים של הטבעות. ואכן, הדבר נכון. מחיר לטבעות אירוסין לרוב יהיו גבוהים ממחיר של טבעות אחרות שלא בהכרח מוגדרות כטבעות אירוסין ומטבע הדברים לא מכילות בהן יהלומים. על מנת להוזיל את מחיר הטבעת, חשוב מאוד לרכוש אותה במקום הנכון.

חשוב לזכור שיהלומים עוברים לא מעט ידיים עד שהם מגיעים אל הלקוח ולכן, אם רוכשים לדוגמא טבעות אירוסין המכילות יהלום אצל יצרני יהלומים באופן ישיר, ניתן לחסוך כסף בשל קיצור שרשרת הידיים. כמו כן,  מחיר יהלום תלוי ברמת המשקל שלו. חשוב מאוד לבדוק אצל מספר חברות מהו מחיר לקארט יהלום על מנת למצוא את המחיר המשתלם ביותר ליהלום ובהתאם לכך, לרכוש את טבעת האירוסין במחיר המשתלם ביותר.

שתף
צייץ
שלח לחבר
שלח במייל
הדפס

10% הנחה לחברי מועדון

הצטרפו עכשיו למועדון וקבלו שובר הנחה מפנק במייל

×