טבעות אירוסין יוקרתיות

טבעות אירוסין יוקרתיות

•    מוכן להציע נישואין?
•    מחפש טבעת אירוסין יוקרתית לרגע הקסום?
•    רוצה להפתיע את אשתך לעתיד עם הטוב ביותר?

אירוסין ויוקרה הולכים יחד. הצעת נישואין הוא רגע בלתי נשכח וכל אחד רוצה שאשתו לעתיד תענוד טבעת אירוסין יוקרתית ויפה על האצבע שלה. היוקרה של הטבעת מביעה גם את הפינוק ממך אליה. בלויס תכשיטים תמצא מגוון טבעות אירוסין יוקרתיות ומעוצבות בצורה יוצאת דופן.

היוקרה שבטבעת אירוסין יוקרתיות

המונח יוקרה מגדיר תחושה של עושר ופאר, של מעמד, כבוד והערכה מהסביבה. כל אחד רוצה רכב יוקרתי או בית יוקרתי. אם אתה מונה את עצמך ואת אשתך לעתיד בין אותם אנשים שהיוקרה חשובה להם, טבעת אירוסין יוקרתית מיועדת לך. טבעות אירוסין יוקרתיות מעוטרות ביהלומים מיוחדים או אבני חן יקרות, בשיבוץ ועיצוב מהאיכותיים והגבוהים ביותר בשוק.

היוקרה שבטבעת מדגישה את כמות האהבה שלך לאשתך לעתיד ואת אהבתה ליופי שביהלום ובזהב. כשאתה רוכש עבורה טבעת אירוסין יוקרתית אתה מעביר מסר חזק מאד לעתיד המשותף שלכם, מסר של שפע ועושר משולב באהבה ענקית.

איך לבחור טבעת אירוסין? מדריך וידאו

מחירים של טבעות אירוסין

למה לבחור טבעת אירוסין יוקרתית?

כשאתה חושב על טבעת האירוסין של אשתך לעתיד אתה יודע שזו טבעת נצח. הטבעת הזו תישאר על ידה של אשתך לכל החיים, היא תמיד תוכל להתגאות בך על המתנה המושלמת הזו ותמיד תיזכר ברגע הצעת הנישואין שלך, גם אחרי שלושים שנות נישואין. לכן חשוב לך לבחור עבורה טבעת אירוסין יוקרתית. טבעות אירוסין יוקרתיות ומעוצבות ללא דופי הן המומחיות שלנו בלויס תכשיטים. אנחנו מעצבים טבעות אירוסין עם חומרים איכותיים ובאיכות ללא פשרות.

כמה עולה טבעת אירוסין יוקרתית?

כשתגיע לחנות התכשיטים ותיחשף למגוון הענק של טבעות אירוסין שלנו, תצטרך להעזר בכמה מסננים. אתה צריך להגדיר מראש מה התקציב שלך לרכישת הטבעת, גם אם אתה יודע מראש שהכסף הוא לא הבעיה. טבעות אירוסין יוקרתיות יכולות לעלות הרבה פחות ממה שתכננת להוציא בגלל העיצוב שלהן.

לפעמים עיצוב הטבעת נותן לה את ההמראה היוקרתי מבלי להשקיע תקציב עתק. המחיר תלוי בעיקר ביהלום או באבן החן שבטבעת. יהלום איכותי עם תעודות GIA יעלה יותר מיהלום ללא תעודות. אתה צריך להחליט מראש האם אתה מוכן להקריב איכות בשביל גודל. כמובן שיהלום גדול נותן נופך יוקרתי מאד לטבעת. לכן חשוב להגיע מוכנים עם גובה התקציב מראש, ולבחור ממגוון טבעות האירוסין שלנו.

גם יוקרתית וגם יפה במיוחד

מנהג האירוסין קיים מאז ומעולם. אין כמו הענקת הטבעת ברגע הצעת הנישואין. עם השנים, הקדמה הטכנולוגית אפשרה להפוך את היהלום ליפה במיוחד. ישנן בדיקות מיוחדות שעוברת כל אבן בכדי להגיע לאיכות הגבוהה ביותר. חשוב להבין שלא מספיק לשבץ יהלום יפה על חישוק. צריך להבין בעיצוב טבעות ובשילוב מושלם בין הזהב לבין אבן היהלום. עיצוב טבעות אירוסין היא המומחיות שלנו. אנחנו מעצבים תכשיטים יוצאי דופן ביופיים ומשלבים בצורה המושלמת בין חומרי הגלם האיכותיים ביותר ליצירת הטבעת היפה ביותר לרגע אחד ובלתי נשכח בחיים.

טבעות אירוסין – צפה בקטלוג החדש

שתף
צייץ
שלח לחבר
שלח במייל
הדפס

10% הנחה לחברי מועדון

הצטרפו עכשיו למועדון וקבלו שובר הנחה מפנק במייל

×