טבעות אירוסין זהב צהוב

טבעות אירוסין זהב צהוב

> הגעת להחלטה? מתכנן לכרוע ברך ולהציע נישואין?!
> מחפש טבעת אירוסין מדהימה שתגרום לאשתך לעתיד לפרוץ בבכי?
> מתלבט בין טבעת אירוסין מזהב צהוב לבין טבעת מזהב לבן?

לוי’ס תכשיטים מייצרת מגוון אדיר של טבעות, בדגש עם טבעות אירוסין זהב צהוב, באיכות הכי גבוהה שיש. כאן תוכן לבחור או לע צב טבעת אירוסין מדהימה,אשר תהפוך את אשתך לעתיד לאישה מאושרת. בדף זה ריכזנו עבורך מידע נוסף לגבי טבעות אירוסין זהב צהוב (הבחירה הפופולארית).
אנחנו כאן לשירותך!

טבעות אירוסין זהב צהוב

בחרתם להציע נישואין? מזל טוב! הצעד הראשון הוא לבחור טבעת אירוסין שבת הזוג לא תוכל לסרב לה. תחום טבעות אירוסין מגוון, ויש בו סגנונות רבים, גדלים וצורות שונות של יהלומים. אבל הדילמה הראשונה והחשובה מכל של חתנים היא תמיד לגבי סוג הזהב – האם ללכת עם טבעות אירוסין זהב צהוב או זהב לבן? הבחירה המסורתית היא בזהב צהוב, ואנחנו כאן כדי לספר לכם על יתרונותיה ולעזור לכם עם הלבטים.

מגוון טבעות אירוסין זהב צהוב – צפה בקולקציה החדשה!

מהו זהב צהוב ובמה הוא שונה מזהב לבן?

ההבדל שנותן לזהב הצהוב את צבעו הוא המתכות הנוספות המעורבבות בסגסוגת הזהב. במקרה של זהב צהוב, מדובר בשילוב של נחושת ומעט כסף שמעורבבות יחד עם הסגסוגת ליצירת המראה הסופי. לעומת הזהב הצהוב, בזהב הלבן מעורבבות מתכות לבנות כגון פלדיום, ניקל ואבץ. משקל הזהב שאנו מכירים (14 קראט או 18 קראט) מתייחס לדחיסות הזהב עצמו בתרכובת הכוללת.

קונים זהב 18 קראט או 14 קראט?

בבואכם לבחור טבעות אירוסין זהב צהוב בוודאי תרצו לדעת מה עדיף – לקנות זהב 18 קראט או 14 קראט. כמובן שקיים הבדל במחירים, הנובע מכמות הזהב הגדולה ביותר המצויה בזהב 18 קראט לעומת 14 קראט. כאשר מישהו קונה טבעת אירוסין זהב לבן, אין כמעט משמעות לכמות הקראט, שכן המראה הוא אותו המראה.

לעומת זאת, כאשר מישהו קונה זהב צהוב ההבדל בין מראה של זהב 18 קראט לזה של 14 קראט הוא משמעותי. אם קונים זהב 18 קראט מקבלים מראה טהור יותר והצבע חי יותר. לכן כאשר מדובר בתכשיט בעל ערך ומשמעות כה רבה כמו טבעת אירוסין, מומלץ שלא לחסוך וללכת על האופציה היוקרתית יותר.

טבעות אירוסין זהב צהוב – עם מסורת לא מתווכחים

טבעות אירוסין מזהב צהוב מאז ומתמיד שידרו אלגנטיות וקלאסיות. כמובן שבטרם תקנה טבעת אירוסין לאהובתך, מומלץ שתציץ בתיבת התכשיטים שלה, או תתייעץ עם החברות שלה ותקבל מושג כלשהו על מה היא אוהבת לענוד – תכשיטים כסופים או זהובים. רצוי וכדאי שהטבעת החשובה ביותר באוסף תוכל להשתלב עם שאר התכשיטים שלה בעתיד.

הרי ידוע שנשים לא נוהגות לערבב צבעי תכשיטים. עם זאת, אפשר להגיד בבטחה שההעדפה הגורפת של נשות ישראל היא לטבעות אירוסין זהב צהוב. אלו הן הטבעות הכי פופולאריות והכי נמכרות. לזהב צהוב מראה טבעי יותר, ובניגוד לזהב לבן הוא אינו עובר ציפויים למיניהם ולא מאבד ברק עם השנים כשהוא בא במגע עם כימיקלים כמו כלור ואקונומיקה.

בחירה מסורתית שאפילו חוסכת כסף

היתרון האמיתי בבחירת טבעות אירוסין זהב צהוב טמונה ביכולת להשקיע ביהלום גדול למדי תוך התפשרות על רמת הצלילות של היהלום. למה הכוונה? ככל שהיהלום צלול יותר, כך הוא יקר יותר. העניין הוא שאם קונים זהב צהוב, יש אפשרות להתפשר מעט על רמת הצלילות של היהלום, שכן כמות החזרת האור מטבעת זהב צהוב גדולה למדי.

לא ניתן יהיה לשים לב שמדובר ביהלום מעט פחות צלול. כך בעצם תוכלו לפנות תקציב ולהשקיע יותר בגודלו. לעומת זאת, אם תבחרו בזהב לבן, יהיה עליכם להשקיע ביהלום בצבע השקוף ביותר כדי לשמור על מראה זוהר ומרשים.

מתלבטים בין האפשרויות השונות? רוצים הכוונה מקצועית? צרו עמנו קשר ונשמח לעזור!

טיפים לבחירת טבעת אירוסין מושלמת – לחץ לצפייה
טבעות אירוסין מעוצבות – הקטלוג החדש!

שתף
צייץ
שלח לחבר
שלח במייל
הדפס

10% הנחה לחברי מועדון

הצטרפו עכשיו למועדון וקבלו שובר הנחה מפנק במייל

×